Kvällens Meny


Varmrätt

Gräddig Fiskgryta med smak av bl a saffran, vitlök och tomat
Stenugnsbakat bröd med smör
Sallat

Loka Citron

Dessert

7elevens Brownielängd med vispad grädde

Kaffe

Bonus

Frukt, påtår på kaffet och kanske en snutt kaka till

Övrigt

Jag har världens bästa man :-) ikväll fick jag en spontan
gåva av min älskling, nämligen:
"Stora Kokboken" (ICA förlag)
över 700 sidor matglädje - jag blev
JÄTTEGLAD!

Middagen blev lyckad och svärmor älskade min fiskgryta :-) Hon är gullig hon!

Minus

Har lite av en tjockdag. Att det förmodligen blir dessert imorrn
på 30-års kalaset gör inte saken lättare...
Kämpigt.


Kommentarer
Postat av: Louise

mums! såg den brownielängden idag & den såg helt ok ut ;) va äre för fiskgryta du är en sån fena på då? (fattade du den; fisk, fena. haha) behöver lite mat-tips nu inför hösten ;)



känns alldeles underbart att vara hemma igen :D



kram

2009-08-21 @ 23:05:38
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0