Kanske har tappat huvudet...

...som gör detta trots att jag bloggar anonymt, men här är jag (eller åtminstone delar av mig!)



Observera att jag nu inte vill inte få några kommentarer om att jag inte är tillräckligt underviktig för att lida av en ätstörning  tack! Har förklarat många gånger här i bloggen att jag har ett normalt bmi numera. Faktum är att det mesta av en ätstörning inte sitter i vikten utan i skallen... Anorektisk är jag alltså tack och lov inte längre, men tyvärr...ack så störd...jobbar på det som bekant! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hoppas att du tar detta som det är menat; Jag tycker du har en sjukt snygg kropp! Smal och vältränad, precis som alla idag strävar efter! Men, du ligger på gränsen va? Viktmässigt alltså.

Hoppas du inte tar illa vid dig på något vis. Det är känsligt det där med att kommentera andras kroppar. Det kan tolkas så fel, trots att man inte menar något annat än just det man säger.



Hoppas du får en bra dag iaf, har du några planer? Kram

2009-08-13 @ 08:40:13
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Lillamy

Du är jättefin, jag menar det verkligen. Du är så duktigt du, så härlig inspirationskälla. Kramar<3

2009-08-13 @ 10:13:01
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Molly

hej på dig!

hoppas att allt är bra med dig denna dag? :) här är det finfint.

kul med en bild på dig trots att huvudet är borta ;)

du får ha en fortsatt bra dag:) kramar

2009-08-13 @ 15:10:32
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: lena

Spännande o se en bild på dig.. tycker att du ser jättefin ut....=)

kram

2009-08-13 @ 16:15:15
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Sarah

Jag hatar också bmi, men jag skulle tippat på runt 19. Vet många som jag legat inne med som just nått det och då ser du mindre ut, men det kan ju bero på muskelmassa också. Fin är du i alla fall!

Kram!

2009-08-13 @ 16:47:31
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Lorena

Hej tant! <-- :P



Du är jättefin, men väldigt smal. Men vi är byggda på olika sätt, och det kan vara jag som är van med min ljuvliga rondör bara ;) Ta ingenting fel. Jag skiter självklart i om du är mager, smal, rund, eller annan kroppsdefinition. Jag tycker om d-i-g, kroppen har inte jag med att göra :)



Men en och annan snickers ska du testa att göra tycker jag. Det är lätt. Men hittar inte mitt recept. Det är typ jordnötssmör, cornflakes, mörk choklad och nåt mer. Man gör det i långpanna och skär så stora man vill ha. Skitpraktiskt. Skriver när jag hittat det.



Hur har du det annars, min sköna?

2009-08-13 @ 17:08:09
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Mia

Här har du ett recept som jag brukar köra på men jag tar mörk choklad istället för ljus men det är ju en smaksak :)



Ingredienser:

350 g jordnötssmör osaltat med crisp (går med vilket som)

2 dl sirap

2 dl socker

9 dl cornflakes

200 g ljus choklad (jag tar mörk)

florsocker



Gör så här:

1. Blanda jordnötssmör, sirap och socker i en kastrull. Hetta upp blandningen under omrörning utan att den kokar.



2. Häll smeten i en bunke, tillsätt cornflakes och rör ihop.



3. Lägg blandningen över en plåt och kavla ut den. Den bör täcka 3/4 av plåten.



4. Smält chokladen i ett vattenbad eller mikro och bred över kakan.



5. Låt stå kallt tills chokladen har stelnat och skär sedan i bitar. Pudra florsocker över, använd en jordnöt eller cashewnöt för att få ett fint mönster



Lycka till!

2009-08-13 @ 17:15:24
Postat av: Mia

Glömde att skriva att det var på snickers men det förstod du kanske? :)



Kämpa på med allt!



2009-08-13 @ 17:25:13
Postat av: Anonym

Glömde att skriva att det var på snickers men det förstod du kanske? :)



Kämpa på med allt!



2009-08-13 @ 17:33:36
Postat av: Lorena

Nu hann nån annan ambitiös kvinna före mig, men jag har lagt upp ett recept som är enkelt och standard på bloggen nu.



Det är typ samma haha!

2009-08-13 @ 18:16:12
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Lorena

Lika bra det. Du är fin. Vi kan sätta punkt där :)



Nu ska jag sova.

Den här dagen har varit något i hästväg.

Eller stressväg.



Godnatt med dig snoddas, nu ska jag låta tandkrämssmaken genomskölja gommen och linsvätskan späda ut dagens grumliga syner och funderingar i små steriliserade plastfack. För denna gång tänker jag anse att jag åter uträttat ett dagsverke. Jag haver intet mer att förtälja.



Jag är skiiittrött alltså :D

2009-08-13 @ 21:11:54
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Louise

GAAAH! vilken snygg kropp! daaamn, du är ju skitperfekt. du är smal men har ändå tuttar! avis? jag? :p

2009-08-13 @ 22:26:47
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Molly

hej på dig!

hoppas att du har haft en bra dag och att det gick bra att jobba :)

du får ha en underbar helg :) sov så gott :) kram

2009-08-14 @ 21:06:11
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0