Ikväll blir det inget klokt bloggat

Måste catcha upp med min karl.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lorena

Jag skulle vilja lära känna dig också. Du är speciell :)



Vad kul att läsa att läntan börjar övervinna rädslan, tror du skulle bli en outstandigt mor! Men det har jag säkert redan sagt...



Fluoxetin är inte ett dugg svårt att få utskrivet. Har du en terapeut/psykolog på ett lasarett eller privat? Så länge du har en så brukar de kunna fixa det. Flux. består utav en enda sak. Serotonin i tablettform, serotonin har du i hjäranan naturligt och det är en signalsubstans som justerar humöret. Det bildas naturligt av kolhydrater i form av pasta/ris/mm samt av lyckorus mm. Vissa har naturligt låga nivåer av detta och blir lätt nedstämda, stressade, får matsug. Tar man en liten dos i tablettform så stabiliseras det rätt så bra.



Jag har ätit fluoxetin i några år (slutat nu) främst för att stävja mina tvångstankar jag hade förr. Men man ger det oftast till folk med ätstörningar. Den har inga biverkningar vad jag har märkt och jag VET säkert att den inte mixtrar med vikten/vätskebalansen (då jag som orolig anorektiker prompt skulle veta det :p) som sagt, eftersom det inte är ett blandpreparat så har det väldigt få biverkningar, möjligten att man kan bli lite trött om man är underviktig...



Tycker det kan vara värt att prova, det är inte vanebildande och du kan sluta närhelst du behagar. Det har ca två veckors tid innan det börjar verka...



Hur har du det annars min vän?

Kramar och pussar och kärlek från FASSnörden ;)

2009-08-20 @ 19:51:01
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0