Ätbara och drickbara saker som jag älskar

 Banan
 Fetaost
 Lindts chilichoklad
Kalamataoliver
Avokado
Allerum, hergårdsost
Fullkornsbröd
Turkisk yogurt
Läkerol salmiak

Dubbelnougat

 Rabarberpaj
 Oxfilé
Rödtjut
Vaniljfudge
Kaffe
 Bröd
 Blodpudding
 Lax
 Hallongrottor
 Scones
 Kanelbullar


Bregott



Med mera! Jag är en fd anorektiker (men fortfarande ätstörd) som fullkomligt älskar mat. Som älskar att äta. Behöver jag säga att det är komlicerat? Mat är kärlek, men mat innebär också problem i min lilla värld - varje dag! Jag längtar så till den dagen jag inte behöver tänka varje gång jag stoppar något i munnen...

(Några bilder är lånade. Om någon känner sig bestulen - vänligen hojta till så avlägsnas bilden fortare än kvickt.)


Kommentarer
Postat av: Lillamy

Den dagen längtar jag också till, och den kommer att komma för oss båda. Det vet jag:D Kramar!

2009-08-11 @ 22:38:49
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: amanda

vilket underbart och ärligt inlägg. klockrent. måste säga att jag är beredd att hålla med dig i dina kloka meningar, har nämligen oxå alltid ÄLSKAT mat. det är inte en lätt ekvation när man drabbats av anorexia. har tänkt på mat, mat, mat sedan jag föddes. jag var tydligen en ganska snäll bebis. bara åt och sov. haha. mat har alltid varit en njutning och att drömma sig bort kring resturangens menyer förkommer ofta, både i sjuka o friska läget så att säga. tror jag ärvt passionen efter min far. han är duktig på att laga och äta. och beskriva vad han ska äta eller har ätit. mat är mer än bara bukfylla. det ska njutas med vördnad. gillar ALLT på din lista, bara så du vet ;) kram på dig tjejen. keep fighting!

2009-08-12 @ 08:14:41
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0